div id='fb-root'/>

viernes, 25 de julio de 2014

tinc un germanet, mama?

I el cas es que a mí amb aquestes coses no m'agrada fer bromes. Però es que no podía parar de riure i em va costar un poc explicar-li que era...

EStava fent-li fotos a Jaume mentre regaba les tomateres, i en una que li vaig fer panorámica, es a dir, cuatre fotos juntes, va eixir un efecte graciós. I es que el petot es va meretjar i va eixir a dos fotos dintre del marc de la panorámica.



el efecte era aquest d'ací salt  pero Jaume al vore-la em va preguntar tot serio:

- Mamá si jo sóc Jaume ( senyalant un) eixe qui es? es el meu germanet? i com li diuen? i on está que jo no l'he vist? i dormirá a la meua habitació? i perquè també té una regadera taronja?....

i va començar amb un espiral de preguntes amb les que jo no podía parar de riure.

Cuan vaig poder parlar-li li vaig dir que aixó ho havia fet la camera, però no ho tenia clar i per la nit li ho va preguntar a son pare que on estava el seu germà, a lo que el meu home em va mirar asustat, pensant-se que jo estaba embarasada i ja em va entrar un altre atac de risa que em va durar una mig hora... Fins que el pare va vorer la foto i li va tornar el color a la cara.

Ara l'explicació de Jaume,  es que ell tenia un germanet en eixa foto de mentireta. Ni s'imagineu la semana de afrontes cuan li va dir als iaios que tenia un germanet !!! tierra trágame ahí, ja no em vaig riure al veure la cara dels meus pares!!

Que no es que no vullga tindre'n un altre...però ara no.

2 comentarios:

  1. jajaja si es que hay que tener un cuidado con los peques.... En menos de nada te meten en unos aprietos que a ver como sales ;)

    ResponderEliminar
  2. Jajajaja! Em pixo amb el canguelo del teu home! ;)
    Muas!

    ResponderEliminar

me encantará saber tu opinión...